Денис (Веб-мастера, веб-дизайнеры)
2012-04-23 18:19:02     
 Знаете ли на ихнем сайте есть такая себе должносная инструкция по поводу коректности общения с должниками.

Стаття 8. Під час спроби стягнення заборгованості,  у разі неплатежу,  члени Асоціації
повинні: 
  
8.1  Не використовувати процедури стягнення,  які можуть образити честь та гідність
боржника та утримуватись від будь-яких дій, що суперечать Кодексу та можуть нанести
шкоду власній діловій репутації компанії чи репутації Асоціації. 
8.2 Не завдавати безпідставного тиску боржнику у разі неплатежу. 
8.3 Бути обачливим та обережним під час спроби контакту з боржником по телефону, СМС, 
по електронній пошті або під час особистого візиту.  
8.4 Упевнитись, щоб усі спроби контакту з боржником були зроблені у слушний час (з 07:00 
до 22:00) та з відповідним інтервалом. 
8.5  У разі,  якщо інших інструкцій не надходило,  прийняти усі обгрунтовані пропозиції
боржників сплатити борг частковими платежами,  за умови отримання об’єктивних
причин про неспроможність сплатити борг.  
8.6  Не натякати у письмовій або усній формі,  що буде застосовуватись кримінальне
переслідування або буде подано громадянський позов,  у разі відсутності правових
підстав. 
8.7  Мати на увазі,  що колектори,  які використовують псевдоніми,  можуть бути
ідентифіковані серед членів організації. 
8.8 Мати відповідний підхід та працювати обережно з особами,  які надали підтвердження, 
або є очевидним [censored] т того, що ці особи є непрацездатними через розумові або психічні
вади.  
8.9  Пропонувати максимальне співробітництво з призначеною або обраною Третьою
Стороною боржника. 
8.10 Спонукати боржників, які мають фінансові труднощі, поінформувати членів сім’ї про їх
труднощі для уникнення конфліктних ситуацій. 
8.11 Брати до уваги усю надану інформацію стосовно причини неплатежу перед визначенням
того, чи варто примушувати до сплати боргу.   


Ну не скоты работают?!!! Напрямую игнорировать прямые инструкции по работе!
(хотя может это для отвода глаз)