Гость (Веб-мастера, веб-дизайнеры)
2012-05-09 13:35:37     

Хочу розказати про «Нову лінію» в м.Ужгород. Почну з директора – Галик О. Користуються службовою машиною навіть в свій вихідний день, при чому забирає автомобіль на цілий день і співробітники не можуть з’їздити в той день ні на пошту, ні в сервісний центр. Тех. відділ – технік та електрик працюють в свій робочий день у Галика О. дома – проводять йому проводку та таке інше. А вкінці місяця директор начисляє їм премії по 500-600 грн. За штрафи з промоутерів (люди, які працюють на території магазину, але оформлені на роботу в інших організаціях) Галик О. бере в грошовому еквіваленті готівкою.  На потреби відділів списують дорогі інструменти, якими потім співробітники (Служба безпеки, директор та менеджери) користуються у себе вдома.  Списують нормальний товар під видом браку а потім забирають собі додому. Якщо в магазині проводиться акція розпродажу, то продавці в робочий час кидають свої відділи і створюють хаос  в торгівельному залі з криками, намагаючись урвати нормальний товар, так що покупцям нічого не залишається. Був не однократний випадок, коли в центральному офісі була проведена помилкова уцінко до 90%(знижка) менеджери та директор купили даний товар (наприклад менеджер хоз.відділу Тукекова купила 2 набори дорогого посуду) , а за декілька годин виявлено помилку в ЦО, то менеджери відмовились повертати даний товар, а СБ їх прикрило, написавши в поясненнях що даний товар купили покупці і немає можливості повернути кошти.

Я бувший продавець цього магазину, який був звільнений під час скорочення штату. Компенсація не була надана, як того вимагає закон України…