Виталий (Веб-мастера, веб-дизайнеры)
2013-03-13 10:11:55     
"ПриватБанк" сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт.

21 лютого 2013 року став жертвою шахрайских дій, крадіжки грошових коштів з платіжної картки ПАТ КБ «ПриватБанк» на суму 727,73 грн. (сімсот двадцять сім гривень сімдесят три копійки). Подібний випадок крадіжок неодиничний, має масовий характер і несе загрозу безпеці банківської системи. ПАТ КБ «ПриватБанк» без попередження клієнтів в односторонньому порядку впровадив функцію безкарткового зняття готівки з банкоматів, використовуючи при цьому тільки мобільний телефон, знизивши тим самим безпеку коштів на картці, безпека на пряму залежить від мобільного оператора, який не несе відповідальність за кошти. Таким чином ПАТ КБ «ПриватБанк» сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт. Шахраям досить переоформити на себе картку мобільного зв'язку (на яку закріплена картка Приватбанку) і мати повний доступ до коштів на картці ПриватБанку.

Я являюся клієнтом ПАТ КБ «ПриватБанк». 21 лютого 2013 року на українських інтернет порталах www.emarket.ua, www.slando.ua, www.torg.ua я розмістив оголошення про продаж планшетного ПК. Незадовго після розміщення до мене зателефонувала людина (0632209967) з наміром купити даний товар, з якою ми узгодили по телефону спосіб оплати – передоплата на мій картковий рахунок в ПАТ КБ «ПриватБанк» і спосіб доставки – перевізник «Нова пошта» (оскільки так званий клієнт проживав в іншому місті). Адресу доставки сказав, що сповістить мені після оплати за допомогою смс повідомлення. Я надіслав йому номер своєї картки і чекав перерахування коштів на свій рахунок. О 19:17 цього ж дня до мене надійшов дзвінок з приватного номера. Чоловік представився представником ПАТ КБ «ПриватБанк» і сказав, що до них поступила заявка на перерахування суми в розмірі 3700 гривень (сума яка була обумовлена мною та клієнтом) на мій картковий рахунок і для підтвердження цієї операції попросив назвати коди з смс повідомлень, які він мені надіслав з номера 10060 під час нашої розмови. Назвавши йому ці дані, чоловік ввічливо попрощався і після закінчення нашої розмови я отримав смс сповіщення з того ж самого номера 10060 про зняття готівки з банкомату у розмірі 700 грн. (сімсот гривень) і 27 грн. (двадцять сім гривень) 73 коп. (сімдесят три копійки) – комісія за зняття готівки. Я відразу ж зателефонував на гарячу лінію ПАТ КБ «ПриватБанк» для з’ясування цих обставин. Оператор ПАТ КБ «ПриватБанк» сказав, що вас обманули і запропонував мені заблокувати картку, на що я погодився. На наступний день я звернувся в відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» в своєму місті для написання заяви на службове розслідування, а також в правоохоронні органи з написанням заяви за [censored] том шахрайства. По сьогоднішній день не отримав жодної відповіді ні від одної з цих установ. До моменту шахрайства на моєму картковому рахунку знаходилися гроші у сумі 9 грн. 20 коп. (дев’ять гривень двадцять копійок). Основна частина знятих шахраями коштів були кредитними. Платіжну картку в ПАТ КБ «ПриватБанк» я відкрив виключно для розрахунків в точках продажів за власні зараховані кошти на картковий рахунок і встановлення кредитного ліміту я не просив, тому що ніколи не користувався кредитами і не мав наміру користуватися. Знята шахраями сума являється половиною моєї місячної заробітної плати. 5 березня я написав заяву на проведення обєктивного службового розслідування голові НБУ.