givanits1 (Маркетологи / Специалисты по PR)
2013-07-24 21:09:52     
 Я працюю в компанії вже майже рік часу і, впринципі, задоволена.Є затримки із оплатою, які прописані в інструкції, проте якщо візити здійснювати щомісяця, то виходить, що кожного місяця ти отримуєш гроші, просто нариклад в липні-за квітень, в серпні-за травень, в вересні-за червень і т.п.

Координатором регіону я задоволена.Її звуть Альона і вона допомагає в будь-яких питаннях чи нюансах, що виникають у процесі роботи.

Проте стався один інцедент, який я не можу вирішити вже протягом 2 місяців.Я здійснювала візит у сервісний центр Тойота.У анкеті було прописано вартість візиту і те, що діагностика ходової оплачується додатково.Візит здійснювався 23.04.2013.Валідацію він пройшов на початку травня, тому оплату за візит зарахували у відомість за травень.Діагностику чомусь не нарахували, проте до кінця травня я очікувала, що коли сформується відомість за травень, мені гроші за діагностику донарахують.Проте прийшов початок червня і кошти за діагностику мені так і не зарахували.

З цим питанням я звернулась до координатора регіону Альни і через кілька днів вона з"ясувала, що кошти нараховуються на основі чеку або акту виконаних робіт.Не зважаючи на те, що ніде цього не було вказано(що необхідно докріпити дані документи), я знайшла квитанцію про оплату даної послуги і надіслала координатору регіону, а вона відповідно далі.

На протязі червня я кілька разів телефонувала стосовно оплати за діагностику. проте Альона казала. що координатор даного проекту не відповідає.Тому на початку липня я самостійно написала до координатора Аліни Андрєєвої.Мені відписала Світлана Ольшевська, що, нажаль, всі оплати здійснені, всі оплати здійснюються на основі чеків або аків виконаних робіт, тому. нажаль, оплата не буде здійснена.Я написала зустрічний лист із тим, що я не згідна з цим, що моя анкета пройшла валідацію без зауважень, що ніде не було написано, що потрібно докріпити дані артефакти і що дані артифакти являються підставою для відшкодування грошей за діагностику.Я була обурена, тому спитала Світлану. кому мені скаржитися.І на це запитання я чекаю відповідь вже 20 днів.Мені не відповідають на мої листи і не пишуть, до кого скаржитися.Мені не віддають мої 105 грн. за діагностику і поводять себе так, ніби думають, що в кінцевому підсумку мені набридне за це боротися і я відпущу дану ситуацію, а їм їхній непрофесіоналізм зійде з рук.

Мені і справді вже набридло розбиратися із цією ситуацією.Я людина мирна і люблю все вирішувати цивілізовано.Робота мені подобається і я стараюсь робити її професійно і отримувати за це досить непогані винагороди і маю досить високий рейтинг.

Проте я не терплю непрофесіоналізму у будь-яких його проявах, тим більше, що цей непрофесіоналізм допускають люди, що мають пряме відношення до перевірки якості обслуговування.Я дуже довго терпіла та чекала на відповідь даних працівників.Та оскільки так і не отримала відповіді на запитання. кому скаржитися, вирішила написати на форумах.

Можливо ця інформація дійде до тієї людини, якій потрібно скаржитися із приводу даних інцедентів і мені нарешті хто-небуть відпише.А можливо моя історія послужить прикладом для інших і вони 10 разів подумають, перед тим, як йти на даний візит і мати потім невідшкодовану діагностику.