Гость (Уже уволен)
2013-11-27 22:43:56     
" мы гарантируем высочайшее качество обслуживания клиентов наших заказчиков. Мы несем ответственность перед клиентами за каждый обработанный нашими сотрудниками звонок, таким образом, берем на себя заботу, в том числе, и об имидже нашего заказчика. На всех многочисленных проектах компании разговоры операторов с абонентами контролируются: хамство и грубость в отношении абонентов недопустимы."
пресс-служба Аделыни - маладец...браво!! звичайно що в цьому НАЙКРАЩІ! Але якщо не секрет, розкажіть всім як ви платите за це першокласним операторам??? розкажіть за штрафи!!!! розкажіть про ваше афігенне ставлення до ваших робітників.. ні не так - до ДЕШЕВОЇ РОБОЧОЇ СИЛИ! Людина яка приходить в це "чудовий" колл-центр, ще не знає на що вона підписується. Люди, якщо ви маєте хоч краплю гідності - ідіть в нормальну компанію, а не гніться за копійки на цю лідируюючу компанію, в якій ви будете лише маленькою чірою масою , яка легко замінюється і дешево коштує