вадимГость (Экономисты)
2015-08-26 12:18:34     
Та сама ситуація,що у покупця з Ужгорода,тільки ще гірше!Ще у листопаді 2014р.купив в "Фокстроті" в м.Червонограді ноутбук LENOVO G700,а приблизно через місяць виявилося,що він був у ремонті.При зверненні в магазин директор запевнила що при наявності аналогічного буде проведено обмін(фактично на словах признавалося б/у походження).Водіння за ніс продовжувалося півроку,потім я написав письмову заяву і тут почалося.Принесіть ноутбук на експертизу в СЦ- і що,при вказуванні неавторизованого вскриття ноутбуку,СЦ відповіді не дає.Директор наполягає на те що при наявності експертної оцінки вскриття ноутбуку буде проведено обмін або повернення коштів, а я думаю це відтягування часу до скінчення гарантії,коротше "локшина на вуха".Висновок один -мазини"Фокстрот"суцільний ЛОХОТРОН!!!!Впихають б/у товар як новий!!!