Дмитро (Рабочие / Механики / Сборщики)
2016-04-16 15:22:29     
Так трапилось, що купити швейну машинку LEADER VS 337 довелось в магазині "Ельдорадо" м.Київ, пр. Леся Курбаса 6г. До нас підійшов продавець-консультант і запропонував свою допомогу. На питання чим відрізняеться швейна машинка LEADER VS 337 від LEADER VS 335? Консультант не зміг відповісти і почав читати характеристики які вивішені біля товару (доречі це я можу і сам зробити) але він очевидно нічого не зрозумів і просто відповів: "Різниці ніякої немає, просто LEADER VS 335 - це новіша модель". Причому різниця в ціні майже 500 грн. Висновок один продавець-консультант являється звичайним продавцем і зовсім не консультантом. Але і це ще не все чим "порадували" продавці-"консультанти". Ми вже знали, що хочемо купити саме цю машинку. Попросили перевірити чи працює LEADER VS 337. Підійшов ще один продавець (хочу сказати, що відносини в середині колективі не дуже доброзичливі, що власне вони не соромились показувати перед покупцем). Максимум що провірили, то це включили в розетку і показали, що гуде двигун. Все. На цьому перевірка роботи закінчилась. Я запитав, а чи можна перевірити роботу функцій машинки, на що мені відмовили, мотивуючи, що для цього не має додаткового інвентаря (ниток, голок і інше.), доречі, весь цей комплект є машинці і за допомогою нього можна без проблем провірити всі функції. Це каже про те, що продавці абсолютно не володіють інформацією про товар який продають, а тим більш не знають як ним користуватись. В результаті довелось купити "кота в мішку" і дуже надіятись, що вона буде працювать.
Для загальної інформації, якщоб я приїхав до дому і машинка не працювала, то в цьому випадку 14 днів від магазину не працює, а непрацюючий товар мені довелось би везти в сервісний центр і чекати тривалий час, поки її відремонтують.
Ну і на останок, так звані продавці-"консультанти" спілкуються виключно мовою країни окупанта.