Валентина (Юристы / Адвокаты / Нотариусы)
2017-03-13 10:11:29     
Керівнику компанії, пану Ігору Валентиновичу!
Висловлюю Вам свою повагу разом з тим хочу повідомити Вам про свою стурбованість випадком, який мав місце 12.03.2017року у одному із магазинів «СПОРТМЕСТЕР» в м. Дніпро (вул. Князя Володимира Великого, буд. 1а, ТК «МОСТ-СІТІ ЦЕНТР»). Зокрема, під час здійснення покупок в магазині я була разом із своєю 3-х річною дочкою (ми приміряли куртку, яку придбали в той день в цьому магазині). Моя маленька дитина попросилась до туалету, я звернулась до адміністратору магазину з проханням надати можливість повести дитину до туалету. Однак адміністратор магазину, в доволі грубій формі мені відмовила, пояснюючи відмову тим, що чинним законодавством магазин не зобов’язаний забезпечувати покупцям таку послугу, окрім того в той день, нібито, мало місце якась технічна несправність каналізації.

Вказаним випадком, я вкрай стурбована, адже я, та вся моя родина, більше 5 роки є постійним клієнтами вашого магазину, завжди буди задоволені сервісом, обслуговуванням та клієнтоорінтовністю вашої компанії, однак цей випадок є кричущим виразом неповаги до покупців (!). В результаті відмови впустити трирічну дитину в туалет, вона не витримала і намочила свої штанці, і вона була змушені їхати додому, в холодну пору року, в мокрому одязі.

Хотіла б також вказати на образливість поведінки адміністратора, адже, якби навіть допустити наявність технічних перешкод, нам не було запропоновано жодної альтернативи, незважаючи на той факт, що до туалету потрібно було дитині. Окрім того, була вислове образлива фраза: «…Вы ж АТБ в туалет не проситесь, что вы от нас хотите…мы не обязаны по закону…» (!!!!). До вчорашнього дня у мене було переконання про різні рівні цих магазинів і взагалі недопустимість порівняння «АТБ» з «СПОРТМАСТЕРОМ», однак адміністратор магазину мені вказала на ідентичність. Прикро це чути і образливо, а ще більше принизливо було приймати таку позицію від жінки, яка теж або уже, або буде мамою…

Звертаюсь до Вас з вказанім повідомленням я прошу звернути увагу на вказаний випадок, адже таке відношення до дітей демонструє відношення до людей, покупців, споживачів…Після такого поводження зі мною і моєю трирічною дочкою, я навряд зможу знову скоро стати покупцем у ваших магазинах, адже образа за свою дитину досить глибока, а зухвалість персоналу просто кричуща.

Маю надію, що моє звернення викликає у Вас належну реакцію, щоб переглянути санітарні умови торгівлі в магазинах, щоб забезпеченими комфортні умови здійснення покупок.