Українські автовиробники вимагають податкових канікул

Предыдущая новость Следующая новость

Українські автовиробники вимагають надати їм податкові канікули. Вони мають допомогти пожвавити випуск авто, який з початку року впав на 85%. Асоціація українських автовиробників пропонує владі зменшити податкове навантаження на галузь. Глава асоціації Михайло Резник на зустрічі з представниками комітету з питань промислової і регуляторної політики і підприємництва при Верховній Раді виступив з ініціативою тимчасово скасувати податок на додану вартість при продажі автомобілів вітчизняного виробництва, пише "Дело". При цьому така пільга повинна розповсюджуватися на автомобілі, ціна яких не перевищує 90 тисяч гривень, а об'єм двигуна - 1,8 літра. Відповідний законопроект вже готується. Сьогодні найбільшим українським виробником автомобілів, які потрапляють в цю категорію, є Запорізький автомобілебудівний завод, який входить в структуру корпорації "УкрАвто" (підконтрольна народному депутатові від БЮТ Таріелу Васадзе). Як повідомили в "УкрАвто", корпорація підтримує ініціативу Резника. "Україна не може фінансувати які-небудь програми зі стимулювання продажів нових автомобілів, як це роблять багато розвинених європейських країн. Тому зниження податкового навантаження на українських виробників може стати одним з варіантів порятунку вітчизняного автопрома", - вважає керівник департаменту маркетингових комунікацій "УкрАвто" Ірина Михалева. За її словами, Україна - не єдина країна, в якій пропонується стимулювати автопродаж за рахунок зниження податкового тягаря. Такий варіант розглядають і інші європейські країни, державний бюджет яких не дозволяє фінансувати програми, як це робиться, наприклад, в Італії або Німеччині. У скасуванні ПДВ при продажі авто вартістю до 90 тисяч гривень також зацікавлені і в корпорації "Богдан", на виробничих потужностях якої збираються автомобілі ВАЗ. "Нам необхідно повернутися до практики, яка вже застосовувалася в Україні. Це надання податкових канікул для автовиробників", - зазначив президент корпорації "Богдан" Олег Свинарчук. Він також підкреслив, що для порятунку українського автопрома необхідно продовжити дію 13%-ої надбавки до мита на імпорт. Ще один український виробник, який виграє від введення подібних податкових канікул, - корпорація АІС, підконтрольна народному депутатові від Партії регіонів Дмитру Святашу. АІС володіє Кременчуцьким автозбиральним заводом, на якому збираються автомобілі китайського бренду Geely. Сам Дмитро Святаш для коментарів вчора був недоступний. Проте цілком логічно припустити, що подібна ініціатива буде підтримана і з його боку. У свою чергу проти скасування ПДВ для недорогих автомобілів українського виробництва виступають імпортери. "Звільнення українських автовиробників від сплати ПДВ приведе до того, що український бюджет недолічиться відрахувань по податках. Я думаю, для України це не самий кращий спосіб боротися з кризою", - вважає генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і ділерів Олег Назаренко. На думку Назаренка, для збільшення обсягу продажів автомобілів Україна повинна фінансувати відповідні програми, які розповсюджуватимуться не тільки на вітчизняні, але і на імпортні авто, як це робиться в Німеччині. Нагадаємо, раніше повідомлялося, що у травні 2009 року вітчизняні автодилери реалізували 12,7 тисячі автомобілів. Це на 74% менше за показник аналогічного періоду минулого року. Фактично ринок відкотився до рівня 2002-2003 років. При цьому учасники ринку запевняють, що відбувається стабілізація їхнього бізнесу. Адже і в квітні рівень автопродажів був на приблизно такому ж рівні. Експерти авторинку також констатують різке зростання продажів старих авто. "Операції на ринку б/в-техніки істотно активізувалися: обсяг операцій з не новими авто в 2,3 разу перевищив операції на ринку нових автомобілів", - зазначає Олег Давиденко, менеджер з маркетингу дистриб'юторської компанії "Subaru Україна".   По материалам: NEWSru.ua

Источник: NewsMe

Комментарии

Добавить комментарий
Добавить отзыв