Отзывы о компаниях

На нашем сайте людям, объединенным одной целью - поиском работы, дается прекрасная возможность обмениваться информацией. Делить вам нечего, а значит, можно быть предельно откровенными. При поиске кадров в компаниях принято только лестно отзываться о предлагаемых вакансиях. Правду можно узнать лишь у тех, кто уже там работал или работает.

23581-23590 из 73799 1   2   3      2352   2353   2354   2355   2356   2357   2358   2359   2360   2361   2362   2363   2364   2365   2366      7378   7379   7380  

Любимый город

Я новый сотрудник компании Любимый город. Встретили меня здесь хорошо. С коллективом подружилась. Порасспрашивала у всех что да как. Никто вроде особо не жалуется на работу. Ну зарплату обещали неплохую. Пока не получала, там видно будет. Первые впечатления хорошие. Портят эти впечатения некоторые отзывы в сети, но успокаивает, что в самос офисе кто работает - ничего такого не рассказывали
Аноним (Экономисты), 2017-08-04 18:40:28

Галтрейд ІФ / Galtreid IF

Галичина груп - це те саме що і галтрейд іф, і партнер юа, і галичина трейдінг. Єдина між ними різниця - назва компанії. За період моєї там роботи замітив декілька немало - важливих моментів:
1. Менше 3% з кандидатів які приходять в цю структуру - працюють більше 1го року (для порівняння: в мережевій компанії амвей цей % як мінімум у 3 рази більший)
2. Відмінність основи роботи та моделі мотивації працівників мало чим відрізняється від типової секти:
свій світ, всі хто з нами то сильні люди, а хто йде той слабак; негідник і т.д.,
"в нас найкращі умови праці" (жостка режимщина та тоталітарний контроль за всім та за всіма а якщо знайдуть анкету співробітника на сайті пошуку роботи - це зразу звільнення без всієї невиплаченої ЗП (як варіант: скажуть що вкрав гроші, і весь залишок ЗП (вони можуть невиплачувати зп по 3-6місяців !!!!!! тільки дають 1тис авансу на міс. а щоб більше отрмати то тільки на лікування або ремонт машини) і розписати по клієнтах) ),
найвищі ЗП (умови нарахування дуже заманливі але по факту заробити можна тільки перших 2місяці, потім до отримання доходить значно менше ніж заробив оскільки появляється непонятний штраф за просрочку товару (їхня пропозиція для клієнтів дуже проста: взяти продуктцію найменш відомого виробника (навіть підвального виробництва) ставлять на нього націнку ВІД 50% (для порівння інші дистрибютори націняють ДО 15%) і пропонують як преміум продукцію з колосальною знижкою до 8%))) звичайно що це в магазині просрочиться. Додатково на співбесіді озвучують що менше 8тис не заробляє, а при отриманні ЗП мало кому так вдається. Нараховується 5,3% від грошей які повернулись в касу (те що по клієнитах посписували в ЗП (це єдина компанія де Торгові платять за товар який отримали підприємці і без розбору, просто списали і забули) то не рахується, потім знімають 10% від нарахованої ЗП на податки (офіційна ЗП 3200 решта коверт а податку знімають на 6тис офіційної ЗП) тому залишається 5,3-0.53=4,7%, і на фініш знімають 1,7% за продаж розкрученого товару (це на фірмі керівництво називає невигідні Торгові марки (керівництво в Торгових марках контролюють поріг дистрибюторської націнки (щоб не перевищував 25%) а по факту: це якщо торговий розкрутив в себе на маршруті якийсь бренд, то щоб не платити ОБІЦЯНУ ЗП, його штрафують, і тому залишок: 4,7-1,7%=3% на ЗП торгового представника З 50% націнки (для порівняння: є дистрибютори з схожою системою націнки, але платять на руки від 20%)!!! Якщо торговий спитає про % ЗП і націнки (є багато клієнтів які орієнтують в цінах по україні), то те саме що і з анкетою на пошук роботи.
З того що дуже голослівно, то тут стверджують що кожний працівник може внести зміни в правила роботи фірми (по факту там жорстока диктатура, і зміни можуть відбутися тільки формату: поливаний понкділок - це точно вихідний))
Загалом якщо перед приходом на роботу сюди подивитись документалку про основи сектостроїзму, то з часом різниці не відчується.
3. Керівництво компінії до всіх працівників ставиться ніби з пошаною, але по факту виявляються зовсім інші речі (на кожній лєтучці обсирають того хто звільнився). Майже всі керівники на цій фірмі - це прості СРАКОЛИЗИ власників які є тупими як пробки, які за рахунок зменшення ЗП працівників збільшують собі ЗП, яким не можна дозволяти керувати людьми оскільки менталітет не той.
4. Жодний хороший виробник не працює та не хоче працювати з цим дистрибютором, це ознака несолідності дистрибютора та вказує на низьку кваліфікацію керівництва.
5. За 7 років роботи дана фірма завоювала дуже негативний образ дистрибютора серед клієнтів всієї області (звідти і взялися різні назви компанії).
6. Жодний працівник який звільнився з даної фірми: не відгукується про неї позитивно!
PS: МР сорі! Щодо питаннь опечаток: Звільняють - створюють ідеальні умови для максимально некомфортної роботи, у випадку даної компанії: зняти знижки в клієнта або просто змінити умови праці для ключових клієнтів окремих ТП і тому подібне (все що необхідно для того щоб торговий представник червонів перед клієнтами і не міг надати конкретних відповідей по причинах змін умов співпраці). оскільки далеко навіть не 10% працівників які звіл нились мають бажання розголошувати свою думку про роботу тут, то щодо статистики Негативних відгуків про компанію: дану статистику в % відношенні може вивести тільки відділ кадрів компанії за підсумком анкет які пишуться після звільнення. :) але звичайро що ніколи така інформація не буде поширена з правдивими результатими.
Юрій (Торг. предст., супервайзеры, мерчендайзеры), 2017-08-04 18:30:20

33 квадратных метра

Добрый день!

Когда небезразличный человек хочет дать рекомендации должен транслировать доставерную информацию ,а не домыслы!А именно в 33кв.м. с июня 2017г. изменилась ситуация по мотивации персонала оклады подняли на 50%, удержания по недостачи отменили.

Говорить можно многое ,а ФАКТ есть ФАКТ.

С Ув. ко ВСЕМ работающим людям, ВЫ ЛУЧШИЕ!

Человечество (Журналисты), 2017-08-04 17:04:29

Astapov Lawyers

Проработала несколько лет. Могу сказать ,что в компании достаточно комфортно работать. Много сложных проектов и, конечно, бывает, что сидишь до ночи - но без перегибов. Адекватная политика по уходу в отпуска и если нужно отпроситься на сессию - вообще не проблема.
Елена (Юристы / Адвокаты / Нотариусы), 2017-08-04 16:28:03

Ваши Двери

КРАЩЕ З МУДРИМ ЗАГУБИТИ, НІЖ З ДУРНИМ ЗНАЙТИ!

18.04.17 я замовила комплект міжкімнатних дверей серії Fusion та супутньої фурнітури в магазині Центр Дверей, вул.Здолбунівська, 7-Г / Дніпровська Набережна (Novus ТРЦ River Mall). Додатково замовила індивідуальне фарбування скла з доплатою 5000 грн. і приховані петлі, які для комплекту з 5-ти дверей теж коштували 5000 грн.
Внесла передоплату в розмірі 80% від суми замовлення.
За декілька днів до отримання товару - 14.05.17 зі мною зв'язався відповідальний за моє замовлення менеджер (не буду називати прізвище, щоб не позорити людину, хоча і варто було б) і повідомила, що сталася прикра помилка, а саме - приховані петлі, які було обрано за її ж поради, не зовсім підходять до цієї моделі дверей, і не дозволять відкрити двері на 180 градусів, а лише на 90. Щоб зберегти такий же зовнішній вигляд дверей, і щоб відкрити їх повністю, потрібно купити дорожчі петлі, що збільшить суму замовлення на 5000 грн. Або ж, як варіант, взагалі відмовитися від прихованих петель, встановити дешевший варіант - відкриті петлі, і, відповідно, тим самим змінити повністю картинку дверей в квартирі.
Приїхавши в магазин, щоб прийняти рішення, які петлі встановлювати, менеджер повідомила, що це мені ще пощастило, що мене попередили до того, як почали врізати петлі на заводі. Зазвичай клієнти вже після встановлення дверей у квартирі дізнаються про те, що їхні двері відкриваються лише на 90 градусів.
Враховуючи значну суму здорожчання дверей, я прийняла рішення обрати дешевший, хоча і не бажаний варіант.
Це був перший неприємний момент у співпраці з компанією "Ваші двері".
17.05.17 представники компанії доставили моє замовлення. В ході огляду дверей мною було виявлено наступні невідповідності:
1) доставлено петлі не того виду, які було замовлено (привезли бабочки замість стандартного завісу);
2) увесь коробковий брус був у значних підтьоках фарби;
3) декоративна накладка зі скла була неякісно приклеєна до дверного полотна;
4) в деяких місцях скло було значно менше, ніж дверне полотно, і ці щілини були заповнені білим силіконом;
5) на нижній частині дверей, де знаходяться болти, які скріплюють двері, було просвердлено одну зайву дірку і зилишено її в такому вигляді (очевидно не одразу поцілили свердлом).

В результаті я відмовилася від 3-х дверних полотен, коробкового брусу і петель. Після вилучення у мене бракованої продукції, представники компанії зі мною не зв'язувалися і не повідомляли, що робити далі в такому випадку. Я сама дзвонила на усі номери і дізнавалася, який є вихід. Додзвонившись до представника рекламаційного відділу магазину, я почула цілий ряд пояснень і причин, чому не можна кусок скла відрізати такого ж розміру, що і ширина дверей. Менеджер мене запевняла, що це нормально, що так повинно бути і щоб я нічого не видумувала і приймала двері в такому вигляді. Зрештою, після звернення безпосередньо в магазин, через декілька днів мене запевнили, що приблизно через 3 тижні мені виготовлять нові якісні двері.

Через місяць мені зателефонували і сказали, що мої двері майже готові, але їх знову відправили на завод, щоб реставрувати ще деяку моменти. 29.06.17 мені привезли начебто замінений без браку товар. У ході огляду я виявила, що це ті самі двері, від яких я відмовилася більше місяця тому, але на цей раз щілини були ще більше заліплені силіконом і вже залиті білою фарбою з торця. Коробковий брус був знову увесь в підтьоках фарби.

Я по телефону зв'язалася з представником рекламаційного відділу компанії. Спочатку працівниця запевняла мене, що це нові двері, а не мої старі браковані. Але коли я запитала, як таке може бути, що скло замале в тих самих місцях, вона проговорилася і повідомила, що їхні технології не дозволяють відрізати полотно скла в рівень з дверним полотном, і що ці двері гарно і якісно відреставровано силіконом і фарбою.

Вся ця історія тривала понад 2 місяці, і рівно стільки ж часу я мешкала в квартирі без дверей, що спричиняло значні незручності. Враховуючи достатній час, який був у продавця на усунення браку, а він ним не скористався, я підключила юристів, зібрала усі необхідні документи і заяви, і звернулася до магазину з офіційною вимогою повернути мені кошти. Після цього мені ще декілька разів телефонували працівники компанії, і все це супроводжувалося бурхливими телефонними розмовами, але гроші мені повернули, а своє "барахло" забрали з моєї квартири.
Але жоден працівник - ні менеджер-продавець, ні менеджер рекламаційного відділу, ні керівник - не перетелефонував мені і не вибачився.

Нюанси які виплили: коли купуєш двері в магазині, продавець каже: "наші двері, наш завод, ми виробник..." і т.д. Коли висуваєш претензію по якості, виявляється, що вони лише посередники, і відповідь наступна: ""это не мы, это завод так сделал, и почему переделать не захотел, мы не в курсе".
Інфо з сайту: "Двери fusion – превосходная серия дверей от торговой марки «Ваши двери». Наша компания является одним из лидеров на рынке дверей Украины. Выбирая нас, можете быть уверены в качестве продукции, ведь на нашем производстве применяются только экологически безопасные материалы в сочетании с инновационными технологиями."
А на справді такого виробництва, як "Ваші двері" немає. Лише на ксерокопії одного документ (вроді би пам'ятка по експлуатації дверей) вказано, що виробник фірма "Халес" (інфо в неті мало, непонятно, де роблять).
Висновки:
1) менеджери - тупі некваліфіковані курки, які не можуть вивчити 2-3 нюанси, які потрібні їм у роботі (а людям, можливо, споглядати ці двері усе життя);
2) завод-виробник - криворукі дилетанти, яким не можна довірити навіть сколочування паллет;
3) при ціні за двері (разом з фурнітурою) в 9000 грн. отримуєш купу головної болі і проблем.

Рішення приймайте самі - купувати чи ні!

п.с. Мені неважливо, купите Ви ці двері чи ні, головне, щоб не купили!)))

Всім добра! Живіть в красивих помешканнях!
Гость (Экономисты), 2017-08-04 15:48:12

Соль

Трудовой договор на руки не дают. Есть случаи, когда при увольнении работники не обнаруживали у себя в трудовой никакой записи. Нарушений там очень много.
Гость (Повара), 2017-08-04 15:26:34

Юнибуд Энерго Сервис

Лапин - редкий #####.
Гость (Экономисты), 2017-08-04 15:09:15

АПТ Днепр

Компанія працює над крутими проектами, і тому завжди є можливість і себе проявити, і набратися досвіду. Дехто з працівників замість якісної роботи дійсно час від часу перекидує відповідальність, але з такими досить швидко завершують професійні відносини.
Гость (Инженеры / Технологи / Проектировщики), 2017-08-04 12:43:40

Аттика

Прошу обратить внимание на работу реализатора в киоске "Аттика" на перекрестке улицы Никитинской и Московского проспекта. При просьбе сказать есть ли эта марка сигарет в наличии или нет, был дан ответ - Я не попугай, ТЕБЕ и КАЖДОМУ ОТВЕЧАТЬ, смотри сам! Когда продавцу сделали замечание что он ведет себя как ХАМ, в ответ прозвучало- иди на,,,,!!!! Это что такое ВООБЩЕ???? Руководство Вы как контролируете своих работников??? Им не в торговле работать!! ПРОСТО УЖАС!!!!
Гость (HR специалисты), 2017-08-04 12:42:20

Шериф

Живу с дочерью в частном доме. Установила пультовую охрану от Шерифа. Приятно удивило, как быстро ребята все поставили. Все оборудование беспроводное, отлично вписалось в мой интерьерчик. Дохочиво и понятно объяснили. А недавно произошла ложная сработка.У меня собака большая. Приехали ребята с Шерифа, покапались в настройках. Больше не беспокоит. Впервые за последние несколько месяцев высыпаюсь нормально. Собираюсь на море. На душе спокойно.
Марина (Медицинские работники), 2017-08-04 10:21:30
23581-23590 из 73799 1   2   3      2352   2353   2354   2355   2356   2357   2358   2359   2360   2361   2362   2363   2364   2365   2366      7378   7379   7380